| 				Numer części | 							056311420A11 | 		
					| 				Korzyści | 							- Optymalny komfort jazdy dzięki minimalnemu odstępowi pomiędzy ciągnikiem a przyczepą. 				- Wysokie obciążenie podpory 				- Większy osiowy i pionowy kąt skręcania niż w sprzęgu Piton-Fix i sprzęgach palcowych 				- Mniejsze zużycie i długa żywotność | 		
					| 				Zastosowanie | 							- Łączone być powinny sprzęgi pociągowe o następujących oznaczeniach dopuszczenia typu ABG: 				- M9679, M9680, M9614, M9615, M9622, M9625, M9785, M9711, M9712, jak również z kulowymi sprzęgami pociągowymi wg ISO 24347. | 		
					| 				Właściwości | 							- Opcjonalne doposażenie w układ kierowania kół tylnych (prawy, lewy, obustronny) | 		
					| 				Jednostka | 							Sztuka | 		
					| 				Szerokość szyny (mm) | 							311 | 		
					| 				Szerokość (-mm) | 							30 | 		
					| 				Ø sworznia zatrzaskowego (mm) | 							22 | 		
					| 				Ø sworznia sprzęgła (mm) | 							80 | 		
					| 				Ø otworu (-mm) | 							M20 | 		
					| 				Obciążenie podpory do 40 km/h (-kg) | 							2 000 | 		
					| 				Wartość DC (kN) | 							83,9 | 		
					| 				kolor | 							Fendt Szary |