| Numer części | 056311420A11 | 
					| Korzyści | - Optymalny komfort jazdy dzięki minimalnemu odstępowi pomiędzy ciągnikiem a przyczepą. - Wysokie obciążenie podpory
 - Większy osiowy i pionowy kąt skręcania niż w sprzęgu Piton-Fix i sprzęgach palcowych
 - Mniejsze zużycie i długa żywotność
 | 
					| Zastosowanie | - Łączone być powinny sprzęgi pociągowe o następujących oznaczeniach dopuszczenia typu ABG: - M9679, M9680, M9614, M9615, M9622, M9625, M9785, M9711, M9712, jak również z kulowymi sprzęgami pociągowymi wg ISO 24347.
 | 
					| Właściwości | - Opcjonalne doposażenie w układ kierowania kół tylnych (prawy, lewy, obustronny) | 
					| Jednostka | Sztuka | 
					| Szerokość szyny (mm) | 311 | 
					| Szerokość (-mm) | 30 | 
					| Ø sworznia zatrzaskowego (mm) | 22 | 
					| Ø sworznia sprzęgła (mm) | 80 | 
					| Ø otworu (-mm) | M20 | 
					| Obciążenie podpory do 40 km/h (-kg) | 2 000 | 
					| Wartość DC (kN) | 83,9 | 
					| kolor | Fendt Szary |