| Informacje techniczne | Wielosezonowy olej silnikowy stworzony z myślą o rolnictwie. Dzięki nowoczesnej technologii Mid-SAPS olej jest zaliczany do kategorii olejów SHPD (Super High Performance Diesel).
 Przeznaczony do smarowania silników szerokiego spektrum maszyn rolniczych.
 Gwarantuje:
 • znakomitą wydajność silnika w każdych warunkach pracy,
 • znakomite charakterystyki lepkościowo-temperaturowe,
 • ograniczoną zawartość siarki, fosforu i popiołu siarczanowego ( Mid-SAPS) co znakomicie chroni
 i wydłuża żywotność filtrów cząstek stałych i innych urządzeń obróbki spalin ( EGR, SCR NOx),
 • skuteczne smarowanie węzłów tarcia przy rozruchu zimnego silnika i pracy w niskich temperaturach,
 • zapewnia efektywną ochronę i kontrolę przed zużyciem tłoka i gładzi cylindra( wear control),
 • brak negatywnych oddziaływań na uszczelnienia silnika.
 
 Rekomendowany jest do szerokiej gamy maszyn rolniczych mi.in. traktorów, kombajnów i innych maszyn
 rolniczych, dla których producent zaleca olej w klasie lepkości i jakości podanej w opisie produktu.
 Zapewnia także świetne właściwości podczas rozruchu w niskich temperaturach (przymrozki).
 W zakresie emisji NOx oraz PM (cząstki stałe) zalecany do silników spełniających  normy
 Stage IV i IIIb. Nadaje się do pojazdów wyposażonych w filtr cząstek stałych
 (DPF - Diesel Particulate Filter), katalizator (DOC -Diesel Oxidation Catalyst ),
 układ Selektywnej Redukcji Katalitycznej (SCR-  Selective catalytic reduction).
 Platinum Agro Novo 15W-40 może pracować z turbosprężarką VGT oraz z układem Common Rail
 
 Rekomendacje, specyfikacje, dopuszczenia
 - Man M3575
 - Volvo VDS-4
 - Renault RVI RLD-3
 - Mack EO-O Premium Plus
 - MB-Approval 228.31
 - Cummins CES 20081
 - Zetor
 - Mtu typ 2.1
 - Catapiller ECF-2, ECF-3
 - Global DHD-1
 - Jaso DH-1,2
 |