| Numer części | MEC11000MSC | 
		
			| Jednostka | Sztuka | 
		
			| Specyfikacje | - Pompy serii MEC II wyposażone są w automatyczny system zabezpieczający. W ten sposób można np. chronić wirnik oraz korpus wirnika w przypadku pęknięcia łopatki, przesuwając wirnik wraz z kołnierzem montażowym na dół. - Pompy serii MEC II dostarczane standardowo z trwałymi (odpornymi na wysoką temperaturę) łopatkami
 - Pompy serii MEC II wyposażone są w czujnik wyświetlacz, dzięki czemu można odczytywać temperaturę podczas eksploatacji
 - Za pośrednictwem otworu rewizyjnego można ustalić stan zużycia łopatek, na podstawie którego można stwierdzić, kiedy należy wymienić łopatki
 - Każda pompa jest poddawana w fabryce kontroli końcowej, podczas której sprawdza się m.in. próżnię, uszczelnienie i smarowanie
 - Dla każdej pompy tworzy się raport kontrolny na podstawie numeru seryjnego
 | 
		
			| Korzyści | - Minimalne koszty naprawy, dzięki zastosowaniu jedynego w swoim rodzaju automatycznego systemu zabezpieczającego - Ponieważ pompy firmy B.P. są staranie testowane, kontrolowane i pakowane, zagwarantowane jest w stu procentach niezawodne uruchamianie
 | 
		
			| Zastosowanie | - Wersja MEC II S.C. została zaprojektowana specjalnie jako sprężarka do całkowitego opróżniania bębnów do nawijania węży | 
		
			| Właściwości | - Wersja MEC II S.C. może wytworzyć nadciśnienie o wartości maksymalnie 4 barów | 
		
			| Składa się z | - Wersja S.C. posiada smarowanie wymuszone - Pokrywa wału przegubowego w zestawie
 - Pompy są dostarczane bez oleju smarowego (artykuł BP5070)
 | 
		
			| Informacje techniczne | - Budowa numeru artykułów: MEC = seria, 9000 = typ, M = napęd pośredni 540 obr./min, SC = kompresor szpulowy - Kompresory z kołowrotkiem są wyposażone w wymuszone smarowanie, które reguluje się za pomocą dyszy kroplowych
 - Należy ciągle kontrolować prawidłowe działanie smarowania
 - Pompy z napędem pośrednim (M) muszą być napędzane w sposób lewoobrotowy
 - Określenie kierunku obrotu odbywa się, gdy napędzana oś jest skierowana w stronę osoby, która na nią patrzy
 - W przypadku napędu bezpośredniego pompy (np. za pomocą maszyny pociągowej) musi być ona napędzana w sposób lewoobrotowy
 - Olej, który należy stosować do smarowania łopatek: oryginalny olej firmy B.P. (numer artykułu BP5070)
 | 
		
			| Odstęp, podstawa do środkowego wału | 69 mm | 
		
			| Odległość między otworami | 247 mm | 
		
			| Przyłącze węża | D 2" 1/2 - D* 2" mm | 
		
			| Maks. przepływ | 11137 L/m | 
		
			| Obroty max. | 600 r/min | 
		
			| A Odstęp, koniec wału do średniego pierwszego otworu | 346 mm | 
		
			| Ciężar | 133 kg | 
		
			| E Długość | 740 mm | 
		
			| Wał napędowy | 1 3/8 in | 
		
			| C Odstęp, 2. otwór do końca | 147 mm | 
		
			| O Szerokość | 390 mm | 
		
			| G Wysokość | 420 mm | 
		
			| Podciśnienie max. | 0.95 BAR | 
		
			| F Średnica otworu | 22 mm | 
		
			| M Odstęp, środkowy wał do lawej strony | 195 mm | 
		
			| N Odstęp, środkowy wał do prawej strony | 195 mm | 
		
			| H Wysokość całkowita | 450 mm | 
		
			| L Odstęp, szerokość otworu | 246 mm | 
		
			| Maks. ciśnienie absolutne | 4 BAR | 
		
			| Maks. ciśnienie względne | 3 BAR | 
		
			| Pojemność zbiornika oleju smarowego | 3 l |